Ať už se jedná o služby kontaktního centra, optimalizaci procesů nebo školení, vždy využíváme pouze to, co opravdu funguje.
Zaměřujeme se na výsledek a u našich klientů implementujeme ověřené postupy, díky kterým dosahujeme nejen vysoké efektivity, ale i dlouhodobého úspěchu v dynamickém prostředí moderního podnikání.
Levnější, výkonnější, lépe řiditelné. To jsou 3 výhody outsourcovaného kontaktního centra.
Ukážeme vám možnosti, jak oživit vaše obchodní postupy a komunikaci s klientem. Klademe důraz na efektivitu výkonu a přinášíme know-how z širokého spektra úspěšných firem v mnoha různých odvětvích.
Při školení nás vždy zajímá výsledný efekt. Cílíme na výsledky. Ukážeme, vám jak za školení ušetřit čas i peníze.
Proškolili jsme přes 2 000 zaměstnanců na obchodních pozicích, v oddělení customer care a ve středním managementu.
Zvýšili jsme počet odbavených e-mailů v oddělení customer care z 60 na 180 ve firmě, která je jedničkou na trhu ve svém oboru.
Vychovali jsme přes stovku top prodejců mnoha firem na různých prodejních projektech.
Předali jsme na naše partnery již přes 18 000 validovaných leadů v segmentu B2B a B2C.
V DoItWell nás ženou hned tři motory, které u jiných často nenajdete – tvrdá práce, talent a to, že nás práce opravdu baví.
● Telefonování se stávajícími i novými zákazníky.
● Práce s velkým portfoliem služeb
● Drobná administrativa
● E-mailová komunikace a volání se stávajícími zákazníky
● Práce s velkým portfoliem služeb
● Administrativa
● z 80% akvizice
● aktivní hledání obchodních příležitostí u nás i v zahraničí
● komplexní příprava strategie
● zpětná vazba a inovace produktů
IČ: 17806046
DIČ: CZ17806046
Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha
Spisová značka: Městský soud v Praze, odd. C vložka 380448
VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA DOITWELL s.r.o. © 2024